Tuesday, 27 December 2011

Gadis Chubby dan Pic kurus

Tetiba terasa mo tulis sumthing dkt blog ..
pasal gurl berisi dan picnya yg kurus..

Ramai wanita gemok, ingin kelihatan kurus dalam gambar.. betulkan2..
ehm kalau realiti mesti la diorang lg nak betul2 terjadi.. 
begitu jga org kurus.. nak kelihatan berisi sedikit dlm gmbr..
Tp apakan daya.
Tanpa usaha mimpi hanya sekadar mimpi jak..

Ehm,
Aq pown mengalami nya..
keinginan untuk nampak cantik n kurus dalam gambar wujud dlm diri aq..
maklumlah aq ni org yg berisi mestilah mo nmpk slim dkt gmbr
huhu..

Bila dibandingkan antara aq dialam realiti dengan aq didalam pic kompom beza punya lah..
mana x nya, dlm pic bdn ku x la gemok sgt sedangkan realitinya aku sebalik..
ehmmmm.. tekanan juga perasaan ni.. 

Muslihat kamera boleh membuatkan kita kelihatan berbeza dari yang asal..
kadang2 aq rasa aq telah menipu kenalanku..
x kira la fb atau mana2 rangkaian yg membolehkan gmbrku dilihat oleh kawan2..
ya la.. diorang nmpk aq ni kurus jak dkt pic..
bila nmpk dkt luar, mak aiii, chubby giler siottt..

Ehm..
tapi bila fikir kembali, WhatEver LAaa!!!
Biarlah diorang mo kata apa..
yg penting aq bahagia.. 
Bg la aq gembira sikit tgk pic ku..
hehe..

Well kepada sesiapa yg berada diluar sana..
Be positif.. yg penting kita x kacau orang dan orang luar 
JANGAN !!!!
sesekali kacau kita..
Fullstop.. TITIK!!!

Lega sikit hati aq lepas aq tulis dkt blog aq yg Sweet..
Sweet ya bukan Sawet.. hahhaa..
Well u guys, tu jak la pada petang ni..
hv A nice day.. 


Chubby x??? hehe..
aq lg chubby dr ni:p 





No comments:

Post a Comment

ShaΏLiza Copyright ©All Right Reserved